КОЛЛЕДЖДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТІ

 

Педагог – психолог:

Кемпф Наталья Александровна

Мақсаты: білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, білім беру ұйымдарында қолайлы психологиялық ахуал жасау және білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.

Міндеттер:

Білім алушылардың тұлғалық және интеллектуалдық дамуына ықпал ету, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру.
Оқушылардың тез дамып келе жатқан ақпараттық қоғам жағдайында табысты әлеуметтенуіне психологиялық көмек көрсету.
Психологиялық-педагогикалық зерттеу негізінде әрбір білім алушыға жеке көзқарасты қамтамасыз ету.
Психологиялық диагностика жүргізу және оқушылардың шығармашылық әлеуетін дамыту.
Білім алушылардың психологиялық қиындықтары мен проблемаларын шешу бойынша психокоррекциялық жұмысты жүзеге асыру.
Білім алушылардың психикалық денсаулығын қорғау.
Психологиялық мәселелерді шешуде және оқу-тәрбие жұмысының оңтайлы әдістерін таңдауда ата-аналар мен педагогтарға консультациялық көмек көрсету.
Білім беру үдерісі субъектілерінің психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру.

Колледждің психологиялық қызметі өз қызметін психодиагностикалық, кеңестік, ағартушылық-профилактикалық, түзету-дамыту және әлеуметтік – диспетчерлік бағыттарда жүзеге асырады.

Білім алушылармен жұмыс фрагменттері

 

Фрагменты работы с родителями 

Педагогикалық ұжыммен жұмыс фрагменттері

 

 

Психолог парағы

Құрметті достар!

Әрбір адам, әрине, сұрақ қойды:

БАҚЫТ ДЕГЕНІМІЗ НЕ? ЖӘНЕ ӨМІРДЕ БАҚЫТ ТАБУ ҚАЛАЙ?

Шындықты іздеушілер ретінде, біз өміріміздің барлық жаһандық және ең ұсақ оқиғалары өтіп жатқан ұлы ғарыштық жоспар, әлем құру туралы сұрақтарға жауап табуға тырысамыз.

Біз бақыт туралы жиі айтамыз, оны басқа адамдарға тілейміз, бірақ бақыт деген не және өмірде бақыт табу қалай екенін өздері түсінбейміз және түсінбейміз. Шын мәнінде, адамдардың 90% - ы бақытсыз, олардың кейбірі тек жалған, сыртынан бақыт көрсете отырып, бірақ бақытсыздықты сезінеді. Бүгінгі күні тек 10% ғана өмірде бақыт тауып, оны сыртқы және ішкі жағынан да көрсетеді.

Бір-біріне бақыт пен сәттілік сыйлаңыз.

Адамдар келеді қарағанда көп болсын, және оны таза жүректен.

"Мен кешірім сұраймын" деп айтқан кезде, адамды көзге қараңыз.

Олардың туысқандары бойынша адамдар туралы ешқашан соттамаңыз.

Егер сізге жауап бергісі келмейтін сұрақ қойса, күлімсіреп: "неге білгіңіз келеді?”

Анама қоңырау шалыңыз. Егер мүмкін болмаса, онда ол туралы ойланыңыз.

Кішкентай дауға достықтың аяқталу себебі болуға мүмкіндік бермеңіз.

Күліп, телефон арқылы сөйлескен кезде, қоңырау шалушы оны байқайды.

Біраз уақыт жалғыз өткізіңіз.

Есіңізде болсын, кейде үнсіздік-ең жақсы жауап.

Өткен жылы қазылмаңыз.

Біздің планетамызға нәзік болыңыз.

Сіздің денсаулығыңызды смолодтың қорғаңыз және қолдаңыз.

      Статистика бойынша, олар үшін бақыт деген сұрақ қойылған сауалнамаға қатысқан адамдардың көпшілігі бұл денсаулық деп жауап берді.  Шын мәнінде, бұл да бар, бақыт-денсаулық, бірақ парадокс-бұл ешкім өз денсаулығын сақтамайды және сақтамайды. Ал бақытымызға ұмтылу үшін, бұл денсаулық екенін түсініп, оны сақтап, жақсартпауға болады. Денсаулық-бұл бақыт негізі, егер денсаулық болмаса, адам бақытты сезіне алмайды. Сондықтан өзіңізбен айналысыңыз, өз денсаулығыңызды қалай жақсарту және өмір бойы оны қалай қолдау әдістерін іздеңіз. Мысалы, спортпен, шынығумен айналысыңыз, зиянды әдеттерден құтылыңыз және пайдалы тағамды жеуді бастаңыз және салауатты өмір салтын ұстаңыз.

Біз ішіндегі өмірлік бақыт

    Психологтар бақыт материалдық әлеммен толық байланысты емес екенін дәлелдеді. Бақыт-бұл жан күйі, ол біз қалай ойлаймыз, өмірде тыныштық пен қуаныш сеземіз. Бақытсыздықтың себебі-көптеген адамдар байлық немесе денсаулық сияқты материалдық әлемде бақытқа қол жеткізуге ұмтылады,бірақ бұл адамдар өз ішінде мазасыздық пен ауырсынуды сезінеді.  Сондықтан бастау үшін, Сіз рухани тепе-теңдікті, үйлесімділікті, мысалы, йога немесе сіз сенетін кез келген басқа рухани мәдениетке ие болу керек. Өзіңіз ішінде бақытты болғаннан кейін, материалдық бақыт ой күші сізге келеді, немесе оларды жүзеге асыру арқылы, материалдық бақытқа қол жеткізу үшін қарапайым мүмкіндіктер жасайды.  Өйткені көптеген адамдар бақыт пен табыс, байлық деп санауға үйренген. Бұл бір жағынан дұрыс, өйткені байлықтың екі түрі бар, материалдық және рухани, сіз бақыт үшін қажет, рухани, өйткені оның арқасында материалдық келеді. Сіздің ақыл-ойыңызды дамытыңыз, өз-өзін дамытыңыз және сіздің ішкі әлемде сізді жақсы ететін барлық нәрсе.

ЖАПОН ҚҰПИЯЛАРЫ ҰЗАҚ ӨМІР СҮРУ...

Бақытты болыңыз.
Әр адам өз-өзіне қол жұмсап, өз-өзіне қол жұмсап, өз-өзіне қол жұмсап, өз-өзіне қол жұмсап, өз-өзіне қол жұмсап, өз-өзіне қол жұмсап, өз-өзіне қол жұмсады. Ғалымдар адам қайғы-қасіретін немесе жүйкесін сезінгенде, иммундық жүйе жұқпалы аурулардан және тіпті обырдан қорғайтын Т және Б жасушаларын шығаруды тоқтататынын анықтады!
Ми жұмыс істеуі керек.
"Сұр затқа" үнемі жұмыс жасау керек, онда сіз "ақылсыз" боласыз, әсіресе жадқа жауапты аймақтарды жиі "Оята" тұрыңыз.
Босаңсыңыз.
Күйзелістен арылу қабілеті әрқашан құнды, ал біздің мазасыз уақытымызда және басым. Босаңсуға уақыт таңдай алмайсыз.
Ұйқы-уақытты жоғалтпаңыз.
Ол тек ойларды түсініп қана қоймай, ағзаға демалыс береді - ұйқы жүрек ырғағын баяулатуға, артериялық қысымды төмендетуге, гормоналды бөлу жүйесін реттеуге мүмкіндік береді. Өйткені, тіпті ұйқыдағы жаралар тезірек емделеді.
Аз жейді.
Барлық адамдар, жақсы өмір сүруде жүзжылдық межеден өткен, тағамда өлді. Күндізгі диета 2000 калориядан артық емес есеппен жақсы болар еді. Қосымша ретінде витаминдер жақсы болады, әсіресе А, Е және С.
Күлкі-дене шынықтыру.
Сіз күледі кезде, сіз ойлаған қарағанда бұлшық көп жұмыс істейді: бет бұлшық ғана емес, құрсақ баспасөзі, диафрагма, асқазан. Сонымен қатар, жасушаларда оттегінің қоры жаңартылып, бронхтар мен өкпе түзіледі, тыныс алу жолдары босатылады.


Көріп отырғаныңыздай, ерекше, күрделі ештеңе жоқ, әсіресе құпия жапон ұзақ өмір сүру жоқ. Және оларды ұстануға өте қиын емес. Сондықтан ұзақ өмір сүріңіз, бақытты және толық Денсаулық!

 

 

Адамның қалыптасуының жас динамикасында сіз ескеруі тиіс Жасөспірімдер жасындағы белгілі бір психологиялық қиындықтар туындайды!

Психофизиологиялық деңгей

Психологиялық деңгей

 

Туындайтын мәселелер

 

 Сабақтан тыс уақытта білім алушыларды бақылау білім алушылардың үйірмелерге, секцияларға қатысу негізінде жүзеге асырылады.

КОЛЛЕДЖДІҢ ТӘРБИЕ КЕҢІСТІГІ

№п/п

Наименование объединения, кружков, секций

Охват студентов

Примечание

 

Молодежные объединения:

 

 

01

Молодежное крыло  «Жас Отан»

70

Совместно с партией Нур Отан

02

Клуб «Молодежный перекресток»

371

Совместно с работниками ЦРБ

03

Объединение ЗОЖ

371

По программе «Саламатты Казахстан»

 

Предметные кружки:

 

 

04

По химии

10

 

05

По  физике

10

 

06

«Говорим по-казахски»

20

 

07

По английскому языку

10

 

 

 

 

 

 

Кружки по профессиям:

 

 

08

«Я строитель»

12

 

09

«Бухгалтер»

15

 

10

«Электрогазосварщик»

10

 

11

«Смак»

15

 

12

«Технари»

20

 

13

«Электромонтажник»

9

 

 

Спортивные секции:

 

 

1

Баскетбол

20

 

2

Волейбол (юноши)

20

 

3

Волейбол (девушки)

10

 

4

Настольный теннис

40

 

5

Мини футбол

10

 

 

Итого

290

 

Колледж оқушыларының тәрбие кеңістігінің мониторингі.

Студенттердің өзін-өзі бұзатын мінез-құлқының алдын алу бағдарламасына сәйкес психологиялық көмек тренингтері ұйымдастырылды.

Мақсаты: жасөспірімдердің өмірге оң бейімделуін саналы түрде қалыптастыру және

адамның өзара, басқа адамдармен және жалпы әлеммен қарым-қатынастардың салыстырмалы тұрақты тепе-теңдігіне қол жеткізуі.

Қойылған мақсатқа келесі міндеттерді дәйекті шешу есебінен қол жеткізіледі:

  1. 1. Әр түрлі ғылым тұрғысынан (философия, физиология, психология, әлеуметтану, педагогика) мәселенің теориялық аспектілерін зерттеу және педагогтармен және ата-аналармен жұмыста ақпаратты пайдалану.
    2. Шұғыл көмекке және қорғауға мұқтаж жасөспірімдерді анықтау және шұғыл алғашқы көмек көрсету, жасөспірімнің қауіпсіздігін қамтамасыз ету, стресстік жағдайды жою.
    3. Психикалық жағдайда, қарым-қатынаста, даму және оқытуда туындайтын мәселелерді уақытында алдын алу және тиімді шешу мақсатында әр студенттің психологиялық-педагогикалық мәртебесінің ерекшеліктерін оқу.
    4. Колледждің тәрбие-білім беру үдерісінде және қиын өмірлік жағдайда әр түрлі жас топтарының студенттеріне психологиялық-педагогикалық қолдау жүйесін құру.
    5. Жасөспірімдердің заңды құқықтары мен мүдделерін қорғау және көмек көрсету үшін түрлі мемлекеттік органдар мен қоғамдық бірлестіктерді тарту.
    6. Қоғамда бар мінез-құлықтың әлеуметтік нормаларын дарыту, жасөспірімдер арасындағы мейірімділік қалыптастыру, қоғамда құндылық қарым-қатынасты дамыту.
    7. Мен оң бейнені қалыптастыру, жеке тұлғаның ғана емес, басқа да адамдардың бірегейлігі мен қайталанбастығы.

                Оқушылардың өзін-өзі бұзатын мінез-құлықтары бойынша психологиялық тренингтер.

 п/п

Психологические тренинги

1

Коррекция агрессивного поведения у обучающихся

2

Тренинг общения

3

Тренинг на повышение самооценки

4

Тренинг уверенности

5

Занятие «Ты и я – такие разные»

6

Занятие на развитие сплоченности группового коллектива

7

Тренинг «Я + он + они = мы»

8

 Тренинг по вредным привычкам

9

Индивидуальные и групповые занятия с обучающимися  «группы психологического риска»

10

Индивидуальные тренинговые упражнения с обучающимися  на снятия стресса и эмоционального напряжения.

Жыл бойы жағымды бейнероликтерге киносын қарау жүзеге асырылады, оның барысында пікірталас сәттері орын алады.

Фото көру фрагменттері.

 

 

Барлық білім алушылар сенім телефонының психологиялық көмегі туралы ақпараттандырылды (психологиялық көмектің Байланыс телефондары стендтік ақпаратқа орналастырылған).

Фото стенд

Қостанай облысы бойынша балалардың құқықтарын қорғау Департаментінің сенім телефоны-54-76-44