2015-2016 ОҚУ ЖЫЛЫНДАҒЫ ОҚУ ЖҰМЫСЫ БОЙЫНША ТАЛДАУ

"Боровской кәсіптік-техникалық колледжі" КМҚК»

 

2015-2016 оқу жылындағы педагогикалық ұжымның жұмыс мақсаты:

Колледж түлегінің моделіне сәйкес және еңбек нарығының қазіргі жағдайында бейімделуге қабілетті білікті, кәсіби білікті мамандарды дайындау.

Негізгі міндеттер:

- Білім беру үдерісін жоспарлау мен басқаруды жетілдіру;
- "Денсаулық" және "білім" Ұлттық жобаларын іске асыру»;
-Білім беру үдерісіне ақпараттық технологияларды белсенді енгізу.

Жұмыстың тиімділігін талдау келесі бөлімдерден тұрады:
- Студенттер контингентін талдау;
- Оқу жұмысын талдау;


1.Студенттер контингентін талдау.

2015-2016 оқу жылының басында колледжде 361 студент білім алды. Есепті жылы 13 адам (3,6%) оқудан шығарылды және 7 адам келді. Жыл соңына 355 адам.

Егудің негізгі себебі тұрғылықты жерін ауыстыру – 11 адам, ҚР ҚК-не-2 адам.

2015-2016 оқу жылында мамандар шығару

№ п/п

Біліктілігі

Адам саны

1

«Электргазымен дәнекерлеуші»

22

2

«Бухгалтер»

22

3

«Ауыл шаруашылық өндірісіндегі тракторшы-машинисі с/х өндіру»

45

4

«Аспазшы»

24

5

«Сылақшы»

18

 

Барлығы:

131

 

Контингентті жеткізу орта есеппен 3 курс топтары бойынша 80 құрайды%

2. Оқу қызметін талдау.

Өз жұмысында оқытудың әртүрлі және әртүрлі деңгейлі түрлерін қолдана отырып, оқытушылар орта кәсіптік білім беруді жүзеге асырудың барлық қажетті жағдайларын жасады.

Білім сапасы мен үлгерімін талдау әр түрлі формада жүргізілді:

  • Ø міндетті бақылау жұмыстары
    Ø Сынақтар
    Ø Емтихандар
    Ø кәсіби конкурстар

    Жалпы колледж бойынша үлгерім:


№п/п


Тобы


Студенттер саны


Орташа балл

Білім сапасы%


Үлгерімі%


1.

П-8

25

3,6

69,5

 

100

 


2.

Т/М-21

24

3,8

80,2

 

100

 


3.

Т/М-22

25

4,8

65,9

 

100

 


4.

ЭГС-7

25

3,8

80

 

100

 


5.

С-7

25

3,6

62,3

 

100

 


6.

П-7

25

3,9

88,8

 

100

 


7.

Т/М-20

27

3,69

71,6

 

100

 


8.

ЭГС-6

27

3,53

47,6

 

100

 


9.

ЭМ-7

25

3,76

68,6

 

100

 


10.

П-6

24

3,96

69,1

 

100

 


11.

Т/М-18

22

3,6

68,1

 

100

 


12.

Т/М-19

21

3,6

64,3

 

100

 


13.

ЭГС-5

22

3,8

63,4

 

100

 


14.

С-6

17

4,2

78,4

 

100

 

15

Б-2

22

3,4

66

 

100

 
               

  • Үлгерім мен білім сапасына талдау жасай отырып, жалпы колледж бойынша үлгерім көрсеткіштері мен білім сапасы айтарлықтай өсті деген қорытынды жасауға болады.

    "Өте жақсы "семестрді 5 адам аяқтады, бұл 1,4% құрады," жақсы " -114 адам -32,1%.

    Педагогикалық ғылымның өзекті бағыты үздіксіз тұлғалық - бағдарлы білім беру мүмкіндіктерін зерттеу болып табылады. Қазіргі заманғы оқу жоспарларында барлық оқытылатын курстар мазмұнының практикалық бағыттылығы күшейтілді: оқу қызметінде екпін өзгертілді,репродуктивті еңбек үлесі азайтылды. Осының бәрін біз 1 курста оқу қызметін жоспарлау кезінде өз бетімізбен жасадық (сабақтар дәрістік – семинарлық - практикалық әдіспен жүргізіледі).)

    Кестеден 100% үлгеріммен барлық топтар семестрді аяқтағанын көруге болады:



2016-2017 оқу жылына арналған қорытындылар мен міндеттер:
Ø білім сапасын мониторингілеу жүйесін енгізуді жалғастыру және ВК жетілдіру.
Ø оқу кабинеттерінің материалдық-техникалық базасын жетілдіру.
Ø оқытушылардың тәжірибесін жинақтау бойынша жұмысты жүйелеу
Ø оқу-тәрбие үдерісін әдістемелік қамтамасыз ету бойынша жұмысты жалғастыру.

Директордың ОІ жөніндегі орынбасары: Скороходова Д. С.