- Подробности
- Просмотров: 782
Қатынасқан сабақтың сараптамасы/Анализ посещенного урока
Мұғалім/ Преподаватель______________________________________________________
Күні Пәні Топ
Дата______________предмет_____________________________________________группа_________
Сабаққа қатысудағы мақсат
Цель посещения урока__________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
Сабақтың тақырыбы
Тема урока ___________________________________________________________________________
Сабақтың мақсаты
Цель урока____________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
Тізім бойынша оқушылар саны қатысқан оқушылар саны қатыспаған оқушылар саны
Всего учащихся по списку________присутствуют на уроке_________отсутствуют на уроке__________
Сұрау турлері Форма опроса |
Ауызша сұрау Устный опрос |
Жазбаша сұрау Письменный опрос |
||
Сұралғаны опрошено |
Баға оценка |
Сұралған опрошено |
Баға оценка |
|
Даралап Индивидуальная |
|
|
|
|
Жалпылама фронтальная |
|
|
|
|
Кезендер этапы |
Талдау Элементы анализа |
Қорытынды выводы |
Себептік мотивационный |
Мұғалімнің сабақтың мақсатына қарай жылжуы Выдвижение целей урока преподавателем |
|
Сабақ міндеттерінің мақсатымен сәйкестігі Соответствие задач целям урока |
|
|
Міндеттерді оқушылардың қабылдауы Принятие задач урока учащимися |
|
|
Мұғалім мен оқушылардың өзара әрекеттестігінің сипаты Характер взаимодействия преподавателя и учащихся |
|
|
Пәнаралық байланыс, оның сабақтың мақсат, міндеттерімен сәйкестігі Межпредметная связь, ее соответствие целям и задачам данного урока |
|
|
Маныздылық содержательный |
Ғылымилығы Научность |
|
Оқып білуге жол ашықтығы Доступность |
|
|
Қисындылығы мен жүйелілігі Логичность и последовательность |
|
|
Көлемі, оның үйлесімділгі Объем, его оптимальность |
|
|
Сабақ уақытын ұтымды бөлу Рациональность распределения во время урока |
|
|
Оқыту әдісі Методы обучения |
Сөздік Словесные |
|
Көрнекілік Наглядные |
|
|
Тәжірибелік Практические |
|
|
Жартылай-ізденушілік Частично-поисковые |
|
|
Проблемалық Проблемные |
|
|
Зерттеушілік Исследовательские |
|
|
Дамыту, тәрбиелеу әдістері Методы развития и воспитания |
Материалды оқытуда ең бастысы мен маңыздысы көрсете білу шеберлігі Умение выделять главное, существенное в изучении материала |
|
Салыстыра, жинақтап қорыта білу шеберлігі Умение сравнивать и обобщать |
|
|
Ойлауының дербестігі Самостоятельность мышления |
|
|
Ойын кисынды баяндауы Логическое изложение своих мыслей |
|
|
Шығармашылық қабілегі Творческие способности |
|
|
Өзара әрекеттетікті бақылау Осуществление контроля и взаимоконтроля |
|
|
Оқыту турлері Формы обучения |
Даралап Индивидуальная |
|
Топтап Групповая |
|
|
Ұжымдық коллективные |
|
|
Сараптық-нәтижелік Оценочно-результативная |
Сабақты қорытындылау Подведение итогов урока |
|
Койылған бағаға түсінік беру Комментирование выставляемых оценок |
|
|
Нәтижені бірлесе бағалау Совместная оценка достигнутых результатов Мұғалімнің сабақы педагогтық талдау Педагогический анализ урока преподавателем |
|
|
Озық міндеттер Опережающие задания |
|
|
Үй тапсыпһрмасы Домашнее задание |
|
|
Сабақ денгейін бағалау Оценка уровня урока |
Едәуір жоғары деңгей (3,4-4,0) Высший уровень (3,4-4,0) |
|
Айтарлықтай жоғары деңген (2,5-3,4) Достаточно высокий уровень (2,5-3,4) |
|
|
Жеткілікті деңгей (2,5-3,4) Достаточный уровень (1,8-2,5) |
|
|
Жеткіліксіз деңгей (2,5-3,4) Недостаточный уровень (1-1,8) |
|
Қорытынды/ Выводы
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
Ұсыныс/Рекомендации
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
Сабаққа қатысқан оқытушы / преподаватель посетивший урок _______________________________
Сараптамамен танысқан/с анализом ознакомлен___________________________________________